Intervenció en el ple del César López en relació a les violències – 28/10/19


En el passat ple del 28 d’octubre SOM Gramenet va prendre la paraula en la moció presentada per C’s de condemna de la violència i suport a les forces i cossos de seguretat de l’Estat, amb esmena a la totalitat per part del PSC.

Aquell dia precisament vam tenir una mostra clara de què és violència amb la detenció, quan anava a buscar la seva néta a l’escola bressol, de l’històric activista i company Juan Pastor, per la seva participació en en l’intent d’aturar un desnonament 12 dies abans. El César en fa referència a l’inici de la seva intervenció.

“[…] decenas de montajes policiales han acabado haciendo pasar tiempo en la cárcel a muchas personas inocentes a lo largo de todo el estado. La dinámica es de libro: Invento. Interpreto pruebas. Genero contexto mediático. Detengo, encarcelo preventivamente y luego, o no acudo al juicio o no se sostiene la acusación o se comprueba con vídeos la falsedad […]”

“[…]Utilizan nuestra militancia con el objetivo de desacreditarnos, como una especie de agravante de lo que supuestamente habíamos hecho […]”

“La represión se ceba con parte de algunos miembros de la sociedad civil que expresan su legítimo derecho de no estar de acuerdo.”

“El respeto y la confianza hay que ganárselos y de los montajes de unas y otras fuerzas y cuerpos de seguridad del estado hemos aprendido en carne propia que no nos podemos fiar cuando ponen en marcha el mecanismo represivo”

“- César, deberías ir acabando (Núria Parlon).

 – Una plana me queda (César López)”

“[…] no aceptaremos nunca la sentencia, porque es injusta y parte de vuestra violencia.”


Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *