[COMUNICAT] En solidaritat amb Josep Costa i Josué Sallent

Des de SOM Gramenet, volem mostrar tota la nostra solidaritat amb en Josep Costa, membre de la Sindicatura Electoral i treballador de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, al qual el Tribunal Constitucional li ha imposat una sanció de 12.000€ diaris. Fem extensiu el nostre suport a la resta de membres de la Sindicatura Electoral així com als síndics territorials.

La repressió de les nostres llibertats per part de l’Estat, amb el Tribunal Constitucional com a braç executor, està assolint cotes intolerables en els últims dies. Aquestes multes, així com la intervenció dels comptes de la Generalitat, són fets impensables en un Estat de dret i qualsevol demòcrata no pot fer més que mostrar obertament la seva repulsa.

Aprofitem per mostrar també tot el nostre suport al colomenc Josué Sallent i tota la seva família i exigim la seva posada en llibertat, així com el de la resta de detinguts.

Un comentari a “[COMUNICAT] En solidaritat amb Josep Costa i Josué Sallent

• Mercè Prat Bruna

Em solidaritzo amb els detinguts i les sevrs families a la vegada que des d’aquí vull manifestar el meu rebuig a les actuacions del Tribunal Constitucional que actua amb el vist i plau d’un govern corrupte.